Monday, June 10, 2013

cite sikitr

helo helo
hye Malaysia..
lama tak update..
lappy ada prob la
kalau nak update kat opis dis few days memang bz
arini baru ada masa
so baru nak story kongsi2 ngan korang
anyway b4 dis banyak je idea nak tulis
tapi bila tba masa nak update ni
alahai ada yg tak ingt dah nak story apa
so apa yang terlintas kat otak sekrang je la yer bole story
anyway sorry if apa yang nak distory ni melarut sikit k

1st nak story about "baby"
oh tak tak
bukan saya, tapi my cuzzy
and alhamdulillah dia dah selamat melahirkan anak yang comel walaupun kena bedah
so nak cite hal ni
and dis is the reason y i takut nak beranak walaupun i teruja sangat nak jadi mummy
kihkih
sekarang hospital banyak sangat dgr dr org servis drg tak bape nak baik
hmmmmm
ni bkn kes pertama yang aku dgr
tapi biar crta yang ni je sebab ni yang latest
korang nak tau, bayi tu kepada dia ada sedikit luka
than when i asked the nurse
dgn selamba she said, ohhh masa operate tu mgkn terluka sikit..
wah wah
n i just said- ooo ho, nasib ndak pa pa baby ni kan..
diam pun kau~ sori la terkasar sikit
just rasa kesian sikit kat baby tue
huhuh
than kazen kata sakit sangat
hah bikin takut aku jer nie
dah la aku aku tahan sakit nie
huhu.....
pastu masa bius dah hilang nurse suh kazen aku ni jln sendiri p tukar baju
then kazen aku pening dan jatuh
y not the nurse help her kan??
susah juga nak kata semua ni sbb kita tak tau prosedur org hsptal nie
heheheh

ok nak cite pasal cuti 4 hari plak sempena kaamatan tue
well korang g mana??
dis is my 1st time tak g mana2
selalau msti jln2 sekitar sabah ni
tak kk ke tawau
but dis year hanya mampu duk umah je sebab husband i yang undut tu ada job wed plak
dan sekarang i dah slow nak join him amik gmbr wed sbb dia pun dah ada assistant.
so sepanjang duk umah hanya mampu mengemas umah, tgk tv mkn dan lepak je
tapi last day cuti tu
mak ai
dah bising mulut, alah esok keja, mls la, itu la ini la
tak ckp cutinye
klu mls x nak wat keja jan keja kan? tp jan nti sshkan org okey...

kalau ada hitam pasti ada putih bha kan???
heheheh
i nak cite sikit nie hah
korang rasa orang yang selalu kena ckp jht tu tak ada ehsan ke??
mmmm for me, klu sorang tu ada sifat degil ke , angkuh ke sombong ke
tapi selagi dia punya iman yang mana dia ada pengetahuan juga ttg agamanya
pasti ada sedikit ehsan dalam dirinya
so jangan la trs nak hina or kutuk orang yg ada perangai pelik tue
apa yang patut, kita doakan semoga dia cpt tahu kesilapan dia ok
peace bha ...

hah ni cite best nak stori (best ker??)
okey ingt tak aritu aku ada cite bisnes mlm segala ka apa ka tue
ok n dis week ohhoi....
mula2 sorang kawan ajak ikut bisnes healthy nie
alah kalau ko ndak mo join pun gtau jak kwn cr aku
ko kan ramai kawan
then esoknyer sorang kawan lagi dok tanya i
malam ada kat umah ke tak de
nak stori pasal insurans
kalau ko tak nak beli tak pe mana tau leh gtau kawan
ko kan ramai kawan
as she is my bespren sida
aku dok start nek bising sikit kat dia..
n i asked her :
weii sejak bila aku banyak kawan
ko sendiri kawan baik aku pun aku jarang cri
ntah dari mana lagi ko tau aku banyak kawan
n selamber she said..
aku tau la bha dil
ko tu good relation ngan org rmi kawan..
ketawa dan siap begaduh2 lagi kami
ehh hello
bukankah dulu aku ni anak mak
korang tak nak kawan ngan aku
bukankah aku ni korang ckp manja
susah nak kawan sebab aku nie kuat merajuk dan tak leh bawa main
bukankah korang kata aku SOMBONG
hah yang ni banyak sangat aku dengar
mula2 dulu bila aku tau semua apa orang kata kat aku nie
aku marah sangat
sebab sesuka hati jer nak ckp mcm nie ttg aku
tambahan pula bila kawan karib aku sendiri boleh jadi musuh aku sekarang ni
i tak cari gaduh tapi
i ulang kata i dulu dulu dulu tu
" sekali i baik ngan orang i akan baik sesangat tp sekali korang wat hal, bye bye"
bila drg ckp aku banyak kawan trs aku kira2 kawan aku ni
ndui bha sepa la bha kawan aku nie
lonely i tau...
ni lagi sekarang ni
bukan nak kata apa
time aku susah gni sorang pun tak de
tak pe la
aku pun dah biasa..
mgkn drg tak tau aku mcm mana skrg sebab i happy jer :)
peace again....





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails