Thursday, May 16, 2013

megi + mama = hepi

hello heloo
arini ada masa sikit nak update blogku yang comey nie
harini nak cito sikit pasal last weekend
okey firstnyer nak cite ttg pasar malam
last saturday as usuallah kena g menjual kat pasar malam
but time ni agak slow sikit mcm tak ramai org yg g pasar malam nie hah
so perut pun asyik lapo dah makan sup makan mee makan rojak buah
but still hungry so i decided nak makan kek
yummy yummy
that time aku ngan adek ipar aku
aku dok sibuk tanya dia
nak kek apa choc ka mango ka
pilih la cepat
kak dla amik tiramisu la
on that time ada la sorang gadis comel loteh memegang bahuku yang seksi nie
aiseh..
hahah lalu dia berkata, akak ni bekas student uitm ka
so i said, yeah and how u know it...
nama akak fazilah kan
even the spelling is wrong dan rasa cam pelik je org panggil zila tu so aku pun betulkan , fadhilah
aah akak la ni..
alah akak tak ingt saya ka
alah yang selalu beli magi beli reload beli nescafe
hahahah
tergelak aku kat gerai kek tue
then i say sorry to him sebab dah lupa pun dia tu sape
hahahha
lucukan
dah berapa tahun peristiwa tue dan ada yang mengenali diriku ini hanya kerana aku si penjual magi...
aku bangga dan apa lagi rindu ahh zaman kat utim tu
mana kan bole repeat kenangan tu kan
wah miss sgt2
kalau dulu rasa marah dan benci je duk hostel
but now hmmmmmm :(

ok last sunday tu mothers day kan
kalau dlu menjadi 1 kebiasaan untuk aku menyambut hari ibu
tapi tidak bagi tahun nie
memandangkan arwah ayah sudah teda dan setelah menganalisa bahawasanya tak perlu sambut hari ibu
so saya tak ada sambut hari ibu pada tahun ini
saya hanya bawa mak jenjalan jer ngan akak saya
ada juga aku bgtau mama
bukan tak nak sambut seperti tahun2 biasa tapi biarlah kita buat yang baik2 saja
selagi kita dah tahu mana ada dan tiada dalam islam
kita ikut la mana yang ada dalam islam
so mama pun dah faham dan ckp aah jan la sambut nanti mama tambah ingat bapa..
yuhuuuuu

okey 4 last nak story
my sis nak tunang dah
im hepi for her
hope kekal dan tabah mengharungi zaman pertunangan
panas tue
tgk cam aku ni
nasib kuat pertahankan bersama
heheehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails