Monday, May 6, 2013

uNdI

hello hello
monday bha nie kan
huhu
mood aku arini kurang baik sebab dalam kepala aku ni
dah set cuti dah harini
semua dok bising2 kan before this ckp isnin cuti kalau BN menang
korang tau
semalam aku pulang je ke rumah
trus tido
aku set kat otak
ohh esok cuti esok la baru iron baju (baju suami) bajuku ndak pyh begosok pun x pe
sekali pg td dlm pukul 5 aku tanya husband
betulkan cuti
dengan liat dia berkata
PM teda umum cuti
adoiii mata trs mcm panda jooo
mengrion lagi baju
kemas barang keja lagi
punya mcm apa jak pagi tadi bersiap
hui hui
sepa menang sepa kalah??
nah td baru tanya husband dan tgk fb
hmmmm then aku borak2 ngan bos aku nie
sorry to say this kat blog ni tapi just wanna share ok
harini baru aku tau cerita tentang pertumpahan darah 13 may tue
dan sepa itu si MR Lim tue
aiyooo kesian bosku cerita explain sama aku
mmmm
dorang mau amik pulak tanah melayu nie kan..
then
adakah orang melayu p support dia nie??
kalau ada memang x kenang budi la ni orang Malaysia nie kan
tapi ssh juga mo ckp apa2
hal sejarah
hal politik
i kurang campin bro...
heheh
anyway pada 5.5.2013
itulah kali pertamanya aku mengundi
sepa aku undi??
ehh itukah rahsia
buahhhaaahhhaaa
pengalaman kali pertama???/
emmmm penat sbb kena berbaris lebih kurang sejam tuk pi tanda X tue..
dan dakwat jari ni sampai skrg tak hilang
kengkawan len dah hilang pon
apa kono la jari aku nie kan...
ehehehehhehe
selamat sudah kita tunaikan tanggungjawab
sepa pun menang semoga negara kita trus aman hendaknya

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails