Friday, May 10, 2013

info

salam jumaat rakan fb....
sudah manre?? (makan)
nyum nyum
dla makan ikan bakar sim sim td
huh nasi 2 pinggan
sedap sangat
dah lama tak makan ikan bakar sim sim tue
kengkawan kat luar sandakan tu kalau dtg sandakan
meh singgah pasar sim2
makan ikan bakar
memang menambah makan la korang tue
berbaloi lagi makan ikan bakar pastu nasi dan sayur (ikut pilihan anda) free
:)
okey nak crta pasal pompuan sikit nie
pasal perempuan islam la senang sikit nak eksplen dan bincang hal nie
korang perasan tak nowadays ni perempuan2 islam ni dah jadi mangsa fesyen
saya mengaku saya juga salah seorang dari mereka
tp bila kita menyedarinya dan ada baca mana2 hukum tu
plis la berubah wahai sahabat islam ku
dulu saya juga pakai tudung lilit lilit
kalau bole kepala macam dah nak terbungkus dah sebab nak berfesyen sangat
nak ikut yuna konon..
tapi bila selalu baca dengar ceramah2 ustad dan baca artikel2 tentang hukum islam ni
syukur alhamdulillah saya dah sikit2 berubah (aisemen)
ye la
korang tak kesian ke dosa yang kita buat bapa , mak dan suami seterusnya yang akan tanggung juga
selalu nak kata belum terbuka pintu hati la apalah
ok itu terpulang anda memang saya tak bole nak amik tahu hal anda
cuma nak kongsi maklumat jer
heheheheh
yang pakai tudung dah tu , tahniah yer anda dah tutup aurat tapi pas ni jom kita sama2 pakai tudung tapi tutup aurat kita juga
maksudnyer sini, kalau pakai tudung sila tutup bahagian dada kita..
hah tu aset mahal wanita..
rugi tau org tengok :P
opppsss terlebih sudah
ok senang cerita tgk gambar ni dan nilai sendiri diri kita ok??

 so masing2 bole fikir kan????

dla pun macam tu juga
dulu pakai tudung main sangkut2 je lebihan tudung ni
sekarang alhamdulillah dla lebih selesa pakai tudung bawal dan tudung ekspress :)

ok 1 lagi nak share
iaitu pasal hutang
semalam pi mengaji dan ketika ustad membaca ayat al-quran lalu menerangkan apa erti ayat tu
its about hutang...
okey dalam islam rupanya
kalau hutang2 nie
kita kena tulis segala maklumat tentang hutang tue :)
okey just nak share la yer
pas nie kalau hutang2
jom kita rekod ok!
untuk kebaikan 2 belak pihak juga kan....

okla nak rehat
nak share gambar saya dan husband
klu aku sedia baju kejenyer
mesti aku nak sepasang kaler sama ngan dia
barulah romantik kan
sila abaikan perut suami saya yang seksi itu yerr
:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails