Thursday, July 25, 2013

Salam Kemaafan dariku~

Assalammualaikum waw
hello hello
dengo tak
hasihh dla tak do suara plak nie hah
dah seminggu suara asyik serak je
tak leh nak berckp langsung
kat opis ni 
kesian bos aku yang kena jadi org tgh klu ada apa2 aku nak beckp dgn org estate
segan jadinya aku
tapi apakan bole buat
tak leh nak berkata2 ni
dah ramai kengkawan bagi petua 
suh minum air limau aku g beli limau dan minum
suh minum air asam jawa aku g beli dan minum
suh makan madu aku g beli makan
aduhai tak baik2 juga suara nie
ubat klinik siap habis dah ku telan
berpapan2
tapi tak baik juga
akhirnya aku redha, aku tahu
ini pasti
ujian Allah bagi aku di bulan ramadhan nie
Semoga dosa2 kecil aku terhapus hendaknya
doakan dla cepat sembuh ye kawan2

ok nak ckp nie
ada lah beberapa hari duk dengar ceramah kat tv
adalah yang buat dla tersedar akan kesilapan masa lalu
yer tau
dla banyak story about everybody yang dla tak puas hati 
sejak dla mula jinak ngan blog ni until now
if anything yang dla tak puas hati
mesti dla story kat sini kan
so today dla nak say sorry
ampunkan lah segala dosa dan silap ku 
yang memperkatakan tentang keburukan 
yang mungkin juga telah membuka aib anda semua
maafkanlah diri ini
sesungguhnya aku manusia biasa
dan ketika itu mungkin pemikiran tidak matang
berkelakuan kayak anak kecil
yang sentiasa mahu menang dan mahu menuding jari sahaja
walaupun semua itu adalah realiti ketidakpuasan dan kemarahan dari diri ini
dla tak sepatutnya menceritakan juga walau apa sekalipun
kerana ianya juga dikira DOSA
ampunkanlah dari hujung rambut dla hingga ke hujung kaki ini
apa lagi ini kan bulan ramadhan
buang yang keruh ambil yang jernih
kepada keluarga, saudara, suamiku tercinta,sahabat handai, teman sepejabatku, kepada insan yang pernah singgah di hati ini, dan kepada sesiapa yang pernah diperkatakan dalam blog ini
mohon kemaafan dari saya
Siti Nur Fadhilah
Sesungguhnya kini telah sedar pun dla dari mainan coretan blogger nie
Insyaalah dengan ingatan kepadaNya
Insyaallah
Insyaallah
dla akan cuba untuk tidak menceritakan hal orang lain
tapi untuk semua
ketahuilah
sepanjang coretan blog ku ini
apa yang ceritakan hanya luahan hati dan hanya ingin berkongsi pengalaman
yang mahu dijadikan teladan, pedoman , contoh untuk kehidupan dla dan anda seterusnya
ok??
so peace no war bebeh :)
peace yooooow

okey la
teruskan amalan kita di bulan ramadhan ini
jangan lupa bayar zakat
jangan membazir
hehehe

Assalammualaikum
 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails