Tuesday, April 9, 2013

accident??

assalammualaikum
actually semalam lagi nak story kat blogger ni
to much thing nak story tapi kerana penat dek kerana sibuk seharian buat keja membuatkan aku "capek" lalu awal tido
yang bhayanye bila tido kepenatan ni
Ya Allah, lambatnyer nak bangun....
mesti bangun tekejut tgk jam eh eh..... hah baru ingt nak iron baju la, nak sedia tu ini la..
tapi tetap juga awal g keje
namun begitu.. (aiseh ayat karangan)
tadi pagi agak hujan sedikit tanah sandakan nie kan??
so masa kat jalan raya tu, rasanya traffic light tu merah so jalan simpang tu jalan la sebab way drg tu lampu hijau
tapi ntah tidak tau cerita kenapa ada motor jalan dan akhirnya mereka terlanggar hilux yg jalan... dah mmg way drg so drg jln la kan...tup tup motor tu jalan..
so kitaorg pun xnak terjammed kat situ lalu jln siring.. sekali tgk ehhh ehh bawa motor tu perempuan la...
aku suh husband benti sbb aku nak tolong..
uiii uii aku tlg bkn pe... bdk pompuan tu bertudung
then lelaki semua kumpul kat dia dok pegang dia sana sini...
hah hah..memang la klu dah emergency korang cma nak tlg so kena pegang dia
tapi bgi aku yg bertudung nie,, aku ada maruah babe.. aku malu ahh org tgk body aku kan..
so aku fhm la kat gurl tu.. yeah aku tau emergency..accident korang cuma nak tlg..
tapi... mmmm mcm nak ckp erk...
klu dah 5 6 7 8 org yg pi pegang 1 bdan gurl tu.. aku rasa tu dah melampau kot...
klu doktor ke nurse ke aku tak kisah ahh
hehehe
so masa tlg dia tu.... ada org yg suh bawa dua gurl  tu g hsptl...
aku pun kesian bawa laaaaaaaaaaaa g hospital..
kawannya yang penumpang tu sedar lagi tp yg pandu tu motor pengsan sdh
nasib juga teda darah
tp mungkin pendarahan dalaman kot
sbb dia pengsan sdh..
huhu sampai jak hospital aku yg kena tanya
eh eh bukan saya yg hntr
saya cuma saksi kejadian....
boss aku pun ada call tanya macam mana
boss ku ada juga kat tmpt kejadian so dia tau aku akan lambt masuk opis...
mmmm ntah apa jadi sama budak tu
aku nak sgt tau...
klu rajin ptg nanti nak g tgk la
tp...cam pelik pulak kalau aku pi kan????
mmmmmm
later dla sambung blog
nak cite pasal candy buffet
tunggu tau..,
dah time keja nie
daaaaaaaaaaa

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails