Saturday, February 23, 2013

story

Assalammualaikum waw
hye semua
sehatkah anda hari nie
bg diriku
mmmm asma menyerang lagi
aku pun heran la
kenapa benda yang sedap mesti wat penyakit??
sehari tak minum sejuk2 ada ais ni tak sah
tapi bila dah nak tido
hah start la nafas macam kucing dah
sape penah melayan org sakit asma ni?/
kadang dorang pun dok menyampah dengan cerewet kita kot kan??
hahahahah
inhaler aku yang merah putih tu dah habis
bab tu aku makan ubat pil lambat kesannyer
tapi tue la
kita terima sakit kita ni sebagai penghapus dosa2 kecil kita ya
insyaallah amin
anyway hari ni kitaorang tak menjual kat pasar malam
cian kan
dah la next week tak dapat nak buka bab pi kl
n then next week nya lagi aku tak da kat sini
g kota belud to attend jangs wedding
mmmmm
means nak sebulan jugak ahh tak menjual ni
sian pada yang dok sibuk asyik tanya2 je
bila la dpt makan rojak buah, sup ni lagi
saber ye peminat
hehehe
insyaallah akan beroperasi dengan segera
actually hari ni nak je g menjual
tapi dario pukul 4.30 sampai habis sembahyang subuh
hujannyer tak nak henti weiii
macam mana nak gerak ke pasar kan belanja??
so aku pun decide la tak nak jual
rehat je la kat umah
2 minggu terakhir jadi suri umah nie
eh eh 2 minggu terakhir???
pa maksud tu??
hihihihih
actually nak habak mai la ni kat korang
actually aku dah dapat keja dah ni
7 mac ni aku dah start keje...
kat mana??
alah jan gtau dulu la erkk
tunggu aku dah start duduk kat sana nanti aku bagitau k
hehehe
tapi mesti penat tu kan
pi kl 2 mac pastu balik 6 mac
7 dah keja
wahh pengalaman baru ni
tapi gaji nyer
:(
hampa sikit tapi tak pe la
bgku its learning process
manatau 2 thn keja leh ada opis sndiri
(asyik kata macam tu je kan)
ehhehehehe
tak pe la
kita bermula dari bawah
dulu tu bujang
sekarang dah kawen
manatau rezeki kan???
rezeki kawen emsti lain
manatau kat sini leh naik pangkat ke apa ke
wah berangan sungguh yer
huihui
eh eh
anyway dla nak tanya nie
hello kitty land kat johor erk???
cam ne nak g sana??
mesti best kat sana kan??
tak sabar nyer nak hanimun
hihihi
paling tak sabar nak g jalan TAR
hahahahah
beriya2 nak g sana kan????
kalau org len g kl mesti nak serbu tmpt2 best
yg aku>> jln TAR jer
huhuhuu
mmmmmm
okok pastu aku nak story aku ada buat tempahan coklat lagi minggu ni
kali ni tuk akikah
tadaaaaa

heheheh
mickey2 lagi
tak pe la
cute sikit kan
heheheh
then nak share juga korang 1 pic
pic post wedding dla
heee :)
heheheheh
comey tak????
mmmm ok lah
husby dah balik
bye bye


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails